piątek, 17 sierpnia 2018

Dziewczyna mlodsza o 11 lat

Piotr Adamczyk ma nową dziewczynę. Moja narzeczona jest o de mnie o lat mlodsza. Jesteśmy w związku prawie lata za rok slub. Jest mlodsza o de mnie ale nie czuje tej różnicy.


Potem przez miesiąc się do mnie nie odzywała, bo dla niej młodszy partner o 1 a nawet lat to żadna różnica, nieprzyzwoitość i tyle. Niestety ona mieszka daleko i przyjezdza tu tylko na wakacje, ja zresztą tez.

Chcę związać się formalnie z kobietą też po studiach, zaradną, ale dwadzieścia lat młodszą Czym więcej o tym myślę, tym więcej mam wątpliwości. Jak poderwać dziewczynę lat młodszą? Mimo że miał coraz więcej pracy, starał się być w domu jak najczęściej. Do czasu, kiedy na planie zgłoś się poznał Joannę Pacułę. Fronczewski wciąż kochał żonę i dzieci, nie zamierzał od nich odchodzić.


Po latach związku Apoloniusz Tajner wziął ślub z Izabelą Podolec. Wybranka byłego trenera skoczków narciarskich ma lat, on 65. To właśnie dla niej Tajner zakończył swoje poprzednie.


Ciężarna partnerka Hardkorowego Koksa jest od niego o lat MŁODSZA!

Podobaja mi sie dziewczyny. Sama jestem pod 30tke i bylam podrywana przez facetow mlodszych ode mnie o 5-lat. I nie mialam nic przeciwko temu, nic z tego nie wyszlo, bo bylam wtedy z kims innym, ale gdybym byla wolna i facet by mi sie podobal, to czemu nie. Znam osoby, ktore sa w takich zwiazkach, gdzie dziewczyna jest 4-lat starsza i nie ma problemu.


Moj Drogi to jak ona ma 18lat on 35to to nie moze byc zwiazek? CI sie nie udalo a jesi chodzi CI o roznice 1czy nawet 25latu to mi sie wydaje ze nie ma znaczenia czy przedzial jest 13 czy tez 3czy np 245! Mam 36lata a zakochałem sie w dziewczynie mlodszej o lat.


Spotykamy sie ale nie wszystko wydaje się byc dziwne i nielogiczne. Ja chce powoli sie stabilizować a ona jest żądna życia bawi sie i nie wiem czy jest sens brnąć w to dalej. Kocham młodszą kobietę na Forum Ostrowca Świętokrzyskiego.


Drake i Bella Harris znają się od dawna. Jednak w ostatnim czasie ich relacja się zmieniła. Co więcej, wrzuciła na instagram zdjęcie. Leonardo DiCaprio (l.) już od trzech lat jest szczęśliwie zakochany w modelce o lata młodszej, Camili Morrone (l.). Miesiąc temu mogliśmy ich podziwiać na Festiwalu Filmowy w Cannes.


Szop Ci wyżej napisał o karalności osób, z którymi ona by piła alkohol. Ale istnieją też inne kwestie. Co do potrzeb seksualnych 20-letniego chłopaka: gorzej, gdyby to z nią zrobił, bo mógłby dostać paragraf.

Marek Włodarczyk z młodszą o lat dziewczyną na wakacjach. Wszystko fajnie, ładna dziewczyna, miło nam się rozmawiało, dość inteligentna i oczytana. Jednak jak on mi powiedział, że ona ma dopiero lat to mnie wcięło. Po pierwsze nie wygląda na tyle, a i rozmawiało się z nią dość poważnie.


Moje pytanie, czy ewentualny związek z taką dziewczyną ma sens w ogóle? Jej rodzice nawet nie chcą ze mną porozmawiać. Ja się w niej zakochałem gdy próbowałem jej pomóc by się nie cieła.


Ona mnie też kocha, jestem tego pewien. Teraz jej tata się dowiedział że nadal mamy kontakt. Dziewczyna wdała się w romans z lat starszym od siebie rozwodnikiem, który miał 15-letnią córkę.


Po kilku cudownie spędzonych latach okazało się, że dzieli ich.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty