poniedziałek, 20 sierpnia 2018

Jestem w ciąży szukam ojca

Znacie może jakiegoś chętnego? Wiem, że poszukiwać listem gończym biologicznego tatusia nie będę. Potrzebuję ojca dla malucha, bo jak znów mi się to przyśni, to ponownie będą. W łóżeczku grzecznie śpi ukochana córka lub synuś, którym chciałoby się dać wszystko.


Zasiłki nie wystarczają, rodzina mieszka na drugim końcu kraju, a wydatki wciąż rosną.

W pewnym momencie w głowie pojawia się myśl: A gdyby tak poszukać w sieci sponsora? Poznajmy się - Forum Gdańsk, Gdynia, Sopot. Szukam mężczyzny, najlepiej samotnego ojca, odpowiedzialnego i opiekuńczego. Moje dzieci są takie jak ja, na pewno szybko zaprzyjaźnią się z Twoimi.


Mieszkam na Śląsku, jednak jestem gotowy zmienić miejsce zamieszkania. Mogę przeprowadzić się w dowolne miejsce kraju, lub jak masz pomysł, to może to być. Nieoficjalnie wiadomo, że ojcem dziecka może być 16-letni kolega dziewczyny.


Sam szukałem kobiety w ciąży,i chyba nadal szukam, co wcale nie oznacza że nie mogę spłodzić dziecka.

Jednak mam już trochę lat, jestem dojrzałym, mężczyzną, przy tym ojcem samotnie wychowującym małe dzieci i wydaje mi się że za każdym razem nie mam szans u takiej kobiety. Witam Panią ja Andrzej lat wzrost 170cm. Ja lubię w stałym związku Wierność, Szczerość, Uczciwość, Zaufanie, Miłość, Czułość Cierpliwość.


To bardzo proste w czasie gdy będziesz czuła, że rodzisz musisz pójść z tatą do szpitala i po prostu urodzić a potem dziecko oddać do domu dziecka lub adopcji. Mam podobny problem bo ja mam lat mój ojciec ma lat a ja jestem w 2ms ciąży. Opowiem ci jak to się stało , że zaszłam w ciążę. Użyłam stwierdzenia Zatrudnijcie mnie, Bo jestem w ciąży dlatego, że to bardziej pasuje do powszechnie wszystkim znanej sytuacji na rynku pracy, gdzie bezrobocie jest wielkie.


Mam roczne dziecko, a teraz kolejny raz jestem w ciąży. Nie szukałam sponsora (pieniądze były), szukałam ojca dla dziecka. Obecnie jednak maleństwo nie przyjdzie na Świat. Mam oddanego chłopaka ale od dłuższego czasu go nie kocham , po prostu coś się wypaliło,,,Tego dnia kiedy chciałam od niego odejść dowiedziałam sie , że jestem w ciązy ,,mimo tego ,ze on mnie kocha nadal myślę nad tą decyzją,,Wiem ,ze wychowałabym dziecko sama ale wiem równiez ,ze gdyby.


Maria Stochaj zamieszkiwała w tym czasie w Tarnówku obecnie woj. Chcę wrócić do męża, jestem w ciąży z kochankiem. Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety. To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty!


Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum!

Dobry wieczór, nazywam się Anna Roques (Anna Olejnik). Nie wiem, czy jeszcze żyje, nie znajdę informacje na temat jej przez sieci. Znalazłem moją matkę, ale ona nie wie, co się z nim stało po ich. Właśnie się dowiedziałam ze jestem w ciąży. Po urodzeniu dziecka moja mama mi pomoże.


Tzn będzie zajmowała się dzieckiem bym mogła dokończyć trzeci rok, później. Jestem na trzecim roku studiów. Poszukuję swojego biologicznego ojca. Ostatni raz widziałem go lat temu.


Nie ma co szukac kogos w Angli i specjalnie tam wyjezdzac ze wzgledu na dziecko. Rodzice moga przezyc szok o zapewne tak bedzie ale masz juz lat a.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty