wtorek, 13 listopada 2018

Jak zadzwonić gdy nie mam nic na koncie play

Jeśli nie masz środków na koncie, możesz poprosić kogoś o kontakt albo o doładowanie Twojej karty. Jeśli jesteś z nami dłużej, mamy dla Ciebie kredyt. Jak moge zadzwonić do kogoś gdy nie mam nic na koncie ? Co mam zrobić gdy nie mam nic na koncie a chciałabym zadzwonić do koleżanki? Na jaki numer mam zadzwonić żeby sprawdzić ilość środków na koncie w orange pop.


Z czego mam zadzwonić jak na komórce nie mam kasy. Mam zero po prostu zero kasy na koncie a muszę zadzwonić do taty,bo bardzo źle się czuję i chcę zostać w domu. Tylko pozostaję pytanie jak ja mam do niego zadzwonić gdy nie mam nic.


O óśmej powinnam zacząć lekcję i chcę teraz do taty zadzwonić,bo inaczej wyjdzie,że sobie. Klienci posiadający numer telefonu w sieci Plus mogą skorzystać z usługi, która pomoże im, gdy na koncie telefonicznym nie mają ani grosza. Jeden darmowy SMS sprawi, że poinformujemy odbiorcę o tym, by się z nami skontaktował. Jak zadzwonić bez kasy na koncie ? Gdy nie mam kasy na koncie i chce zadzwonić do kogoś pod czyiś koszt to jak to zrobić ? Mam pieniądze na koncie , a nie mogę zadzwonić, bo niby moje konto jest puste, o co tutaj chodzi ? Network Poradniki 12views.


Jak naprawić Sklep Play, gdy nie działa na Androidzie download. Jeśli nie potrzebujesz pakietów na internet czy SMSów do wszystkich sieci, to Play Fresh darmowe Rozmowy i SMSy do Play jest dla Ciebie! Jeśli dodatkowo zależy Ci głównie na rozmowach do Play, to we Freshu, gdy skończy się darmowy czas po doładowaniach, można wykupić za zł nielimitowane połączenia do Play na dni. Witam , mam problem tego typu że od kilku dni nikt nie może się do mnie dodzwonić (sygnał zajęte) ja mogę normalnie telefonować , wysyłać i odbierać sms. Zadzwoniłem na infolinie czy jak to się tam nazywa a pani sprawdziła czy na moim koncie jest wszystko ok , i było po czym kazała mi sprawdzić czy mam zasięg w telefonie , odpowiadam że mam bo dzwonię z tego telefonu , no.


Mi również zniknęły pieniądze z konta. A żadne smsy mi nie przychodziły z dziwnych numerów. Właśnie próbowałem zadzwonić z Play na 8i mam komunikat, że z tego telefonu nie mogę. A dzwoniłem na ten numer jeszcze jakieś miesiące temu i działało. Witajcie Wykopowiecze Piszę tutaj, bo być może przytrafiło się to wielu osobą z Was a nawet o tym nie wiecie.


Mianowicie zdarza się, że gdy doładujecie konto na kartę w Play ( u mnie play sami swoi) to kwota doładowania pojawi się na Waszym koncie prawidłowo ale na play nie zostanie. W salonie PLAY(gdzie oboje mam numery) nie mają pojęcia co jest tego przyczyną -ale twierdzą, że na 1 nie jest to wina operatora. Podobny problem miał mój znajomy -który też nie mógł sie dodzwonić do kogoś -pomógł format telefonu -czego chcę uniknąć.


NIE były instalowane żadne programy. Autoryzacja przez okazanie karty to kpina - to brak jakiejkolwiek autoryzacji. Nie korzystalem z niego duzo i mam na kracie 230zl, a waznosc konta minela wczoraj. Witam, Mam internet na karte w PLAY.


Co mozna zrobic z taka karta ( nie chce juz z niej korzystac, mam modem i dostalem karte z Aero). Założyłam nowe konto na gmail. To idę sobie do sklepu #127978; This video is unavailable. Dostałem ten bonus za przeniesienie numeru do Play. Aby móc aktywować usługę TelePlay musimy mieć aktywne konto na Play(login i hasło do TelePlay jest takie samo jak do Play24).


Masz Orange na kartę i skończyły ci się środki na koncie, a koniecznie musisz zadzwonić? Możesz aktywować usługę Kredyt i dostaniesz parę złotych na rozmowy i SMS-y. Kredyt w Play to opcja skierowana do osób, które użytkują takie taryfy Play jak Play Fresh, Formuła Mini Max czy Play na Kartę. Mogą z niej także skorzystać osoby mające taryfę Play na Kartę Lubię to!


W prawym górnym rogu kliknij swoje zdjęcie profilowe. Jeśli nie używasz odpowiedniego konta, kliknij Wyloguj, a potem zaloguj się na właściwe konto. W sieci PLAY usługa roamingu aktywowana jest domyślnie, tzn.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty