poniedziałek, 25 lutego 2019

Dlaczego facet nie odzywa się po rozstaniu

Dlaczego się nie odzywa skoro zerwanie wynikło z jego błędu? Mój w tedy byly odezwał się do mnie po miesiącach i. Chłopak mnie zostawił i się nie odzywa. Twój były prawdopodobnie jakoś ci wytłumaczył, w mniej lub bardziej przekonujący sposób, powody, dla których podjął taką, a nie inną decyzję.


Być może był z tobą szczery, ale jest tak samo prawdopodobne, że nie powiedział ci całej prawdy. Znaleźć powód dlaczego on się nie odzywa, spróbować coś naprawić, zmienić tak, by na powrót w twoim związku było dobrze.

Niech nasze powodów dlaczego on się nie odzywa będzie wskazówką dla ciebie. Nie zawsze powodem musisz być ty. Czasami powody, dla których on się nie odzywa leżą zupełnie gdzieś indziej. Facet nie robot i czasem się męczy – dopóki nie wskoczy z powrotem na swoje tory, musisz się liczyć, że w domu będzie robił za człowieka-zwłoki i pracował na zmniejszonych obrotach.


Nie dajesz mu szans na wypowiedź. Dobra, nie chcesz ze mną gadać to nie! Odpowiem w zastępstwie kolegi.


My też z kamienia nie jesteśmy, a przez coś takiego (szukanie kontaktu) też się cierpi. Ma problemy rodzinne, zachorował.

To brzmi jak głupia wymówka, ale przecież każdemu z nas zdarzają się takie rzeczy. Kiedy facet jest chory czy źle się czuje, a jeszcze mało zna dziewczynę, to woli się nie przyznawać. Gdy ma dużego kaca, to w ogóle nie myśli. Wtedy zazwyczaj po jakimś czasie on się odzywa, chce kontaktu, zabiega o jej względy.


Zaczynają się znowu spotykać, jednocześnie on nadal utrzymuje, że nie chce stałego związku. W końcu ona urywa kontakt wiedząc, że nie uzyska tego, czego chce, a on znowu się odzywa - wtedy, kiedy nadzieja na cokolwiek prawie wygasła. Po pierwsze - nie popełniłaś żadnego błędu, a po drugie.


On wyjaśnił nam, dlaczego niektórzy faceci nagle wycofują się z relacji bez żadnego racjonalnego powodu. Na pewno teraz jest ci ciężko, ale nie martw się - nie ty jedna znalazłaś się w takiej. Wolimy się wygadać i wyrzucić z siebie wszystko, tymczasem facet woli wszystko przemyśleć i wypracować rozwiązanie w samotności. Bez względu na to, czy problem dotyczy naprawy kranu, czy spraw natury emocjonalnej. Więc nie zastanawiaj się dłużej, dlaczego facet milczy po udanej randce.


Nie odzywał się, nawet nie pożegnał się ani nie zadzwonił. Następnego dnia sam napisał, ja byłam uparta i się pierwsza nie odzywałam. Złość przeszła, a on, że nie i nie wie, czy ta znajomość ma dalej sens, i więcej słowem nie napisał.


W środę napisałam mu, że jest dziwny i takie tam. Nie jeden raz pewnie zadawałaś sobie to pytanie po udanej, Twoim zdaniem, randce. Nie powinnaś też dłużej trzymać kluczy do jego domu oraz jego numeru telefonu w komórce.


To może dość drastyczne, jednak dopóki całkiem nie wyleczysz złamanego serca, nie powinnaś się do eks faceta odzywać.

Na budowanie przyjacielskich relacji jeszcze przyjdzie czas. Moja babcia zawsze powtarzała: jeśli mężczyzna chce, to cię znajdzie. Babcia (zresztą nie jedna taka babcia to powtarzała) żyła w dobrym związku przez iks lat, dziadek za nią szalał. On za nią – zaznaczę (ona po prostu kochała).


Nieraz zdarzyło mi się łamać zasadę babci – nigdy dobrze nie kończyłam. Intryguje mnie jak wasi byli mezczyzni reagowali po rozstaniach, gdy to oni podjeli taka decyzje. Moj ex ktory twierdzil ze kocha mnie nad zycie przez prawie lata nagle z dnia na dzien stwierdzil ze sie wypalilo, choc dzien wczesniej zycia sobie beze mnie nie wyobrazal ( nie bylo zadnej innej akurat tu mam 1 pewnosci).


Zobacz odpowiedzi na pytanie: dlaczego facet sie odzywa lub nie odzywa po rozstaniu do bylej?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty