wtorek, 27 sierpnia 2019

Samotne matki jak sobie radzicie finansowo

Witam będę samotną matki dzieci nie wiem jak sobie z tym poradzę. Mąż chce mnie zostawić dla innej wychodzi wieczorami aby z nią pogadać. Samotne matki jak sobie radzicie? Zaczynając „przygodę” samotnego macierzyństwa, miałam tylko jedną córkę.


Tylko, no cóż, wcale nie czułam się szczęściarą, wiedząc, że inne kobiety muszą sobie radzić z większą gromadką. Przeciwnie: to godny naśladowania wzór heroicznej odwagi i siły. W powszechnym rozumieniu samotne macierzyństwo nie jest wykroczeniem przeciwko ogólnie akceptowanej normie, ale wyrazem kobiecej niezależności, prawa do decydowania o sobie i do samodzielnego wychowania dziecka. Odp: SAMOTNA MATKA - JAK SOBIE RADZIĆ.


Witaj, chętnie udzielę Tobie pomocy i podpowiem, jak zorganizować sobie czas aby mieć go dla siebie w tym swoje wychodne. Słusznie moje poprzedniczki zauważyły, ze najwyższy czas umieć zająć się sobą, nie mężem czy dziećmi. Zaplanuj taki czas dla siebie chociaż raz w tygodniu na początek. A tak poza tym jak sobie radzicie z codziennymi czynnościami?


Ja i tak jestem ciągle z dziećmi, non stop sprzątanie gotowanie, więc myślę że tak naprawdę nawet te dwa weekendy w miesiącu to będzie szok. No i do tego nic nie będę musiała. Jak mi się nie będzie chciało posprzątać to zrobię to innego dnia. Często muszą radzić sobie ze stereotypami i łatkami, jakie przykleja im społeczeństwo.


Bywa, że mężczyźni nie chcą się z nimi wiązać. Ale wiele z nich twierdzi, że wolą wychowywać dziecko w pojedynkę niż tkwić w nieudanym związku. Ta relacja waży na całym twoim życiu. Czy masz lat czy 5 złe skutki odczuwasz tak samo boleśnie.


Dla wielu z nich rodzicielstwo w pojedynkę oznacza często trudności finansowe, zawodowe, a nawet psychologiczne. Inne – mimo że na co dzień nie mogą liczyć na wsparcie ze strony partnera – są kobietami sukcesu i mówią o sobie z dumą „samodzielne matki”. Jakie są polskie samotne matki? Jak powinna sobie radzić samotna matka. Zobacz, jak powinna sobie radzić samotna matka!


Każda kobieta marzy o szczęśliwej i pełnej rodzinie. Niestety bardzo często się zdarza, że jest ona zmuszona wychowywać dziecko samotnie. Przeciążone, często pozbawione wsparcia, polskie samotne matki balansują na granicy psychofizycznej wytrzymałości. Jeśli się potkną albo, jak Rosati, wyrażą sprzeciw, zostaną z tego rozliczone. Ojcowie widma – Mój były mąż wpada raz na pół roku do syna, zwykle późno, bez zapowiedzi i pijany.


Uwazam,ze nei ma sie co zbyt rozpisywac na ten temat. Nie trzeba sie rozczulac a zyc pelnia zycia. Jestem samotna mama od miesiaca ciazy,po roku znalazlam sobie faceta ale nei nadawal sie na ojca mojego dziecka! Dziecko to wielkie szczescie i dla mnie nawet samotne macierzynstwo to cudowne czas! Jak sobie radzicie finansowo?


Wczoraj dostałam zasilek na konto, zaraz zaplacę ratę kredytu (307zł). Matka to najważniejsza osoba w życiu każdego z nas: to ona nas urodziła i niezależnie od tego, czy nas wychowała czy też nie: zawsze będzie zajmowała w naszych sercach wyjątkowe miejsce. Toksyczna, zaborcza matka - cechy, objawy. Na jakie dodatkowe wsparcie finansowe może liczyć samotna matka? Narodzinom i wychowywaniu małego dziecka nie zawsze towarzyszy niczym niezmącona radość.


To jaką Państwo oferuje pomoc jest po prostu śmieszne, 89zł zasiłku rodzinnego na dziecko do lat, wystarczy może na dwie paczki pieluch i to wszystko. Zauważyłam, że wiele osób lubi oceniać samotne matki, mówiąc, po kija dała sobie zrobić dziecko, pewnie puściła się na imprezie to niech sobie teraz radzi. Wówczas jednak znałam realia, znałam możliwości, wiedziałam co i jak – i z całą pewnością siebie mogłam dojść do wniosku, że ludzie zazwyczaj im mniej wiedzą tym więcej mówią… Pozostając w temacie wniosków, nasuwa się jeszcze jeden. Samodzielne ( czy też samotne – jak kto woli ) matki mają naprawdę pod górkę.


Niekoniecznie ten stan musi od razu oznaczać patologię. Zazwyczaj samotnymi matkami są kobiety odważne, niezależne, pewne siebie i twardo stąpające po ziemi, które swoim dzieciom są w stanie zapewnić dostatnie i radosne dzieciństwo. Coraz więcej, jeśli wierzyć różnym badaniom społecznym.


Hej samotne mamusie zakładam ten wątek by poniekąd dowiedzieć się jak sobie same radzicie. Sama zostałam w ciąży i na tą chwilkę uważam że sobie radzę dobrze a nawet bardzo dobrze ale co będzie jak maleństwo przyjdzie na świat. Wychowujesz samotnie dziecko?


Sprawdź, czy możesz liczyć na pomoc dla samotnej matki! Kiedy samotna matka może uzyskać pomoc? Wyłącznie najbiedniejsze matki (takie, w których rodzinie dochód na głowę nie przekracza 5złotych netto) mogą liczyć na pomoc dla samotnych matek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty