środa, 15 lipca 2020

Smsy do faceta przykłady

SMS-ów, na które ucieszy się niemal każdy facet. Moje łóżko jest bez ciebie puste. To jawna sugestia, że zapraszasz go do siebie na noc, dlatego nie zdziw się, że zamiast odpisać ci na wiadomość, zapuka do drzwi twojego mieszkania. Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies.


Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy. Pikantne smsy możemy podzielić na dwie kategorie.

Te wysyłane od niej do niego oraz te, które przejdą odwrotną drogę, czyli od niego do niej! Bardzo ważne, żeby zablokować autokorektę. Kochanie, czekam w naszej sypialni w boskiej koronkowej haleczce”.


Drobne czułości, to, jak się do siebie nawzajem odnosicie – wszystko to ma wpływ na poziom intymności między Wami i na to, jak układa Wam się w łóżku. Pokażę Ci tutaj pewien prosty i wygodny sposób pod-kręcenia atmosfery w Waszym związku. Nic glupszego jeszcze nie czytałam interpretacja -niektórzy faceci po prostu lubią takie Sms-y bo wiedzą że ich druga połowa o nich myśli, martwi się czy jest po prostu w ludzki sposób zazdrosna. Mam męża od lat i on zawsze się uśmiecha i mi mówi że uwielbia te moje babskie smski. Kobieta i mężczyzna, Po godzinach, Psychologia, Seks.


Oto bardzo gorące i podniecające smsy i wiadomości do faceta, jakie tylko mogą istnieć.

Są zdecydowane, ostre, tylko dla kobiet lubiących mocną grę. Od dawna wypytujecie nas o ostre wiadomości i SMS-y – jak je pisać, kiedy i co właściwie powinno się w nich znaleźć. Mam bardzo szczerą i prostą odpowiedź: wszystko i zawsze. Nie martwcie się, nie zostawię was z tym przesłaniem, już je rozwijam.


Odpowiednia gra słów, niedomówienia oraz oddziaływanie na wyobraźnie z pewnością zapewnią Wam wieczór pełen wrażeń. Rozpocznij grę wstępną już w trakcie dnia i spraw, że Twój facet nie będzie mógł myśleć o niczym innym. Poniższe przykłady sms do dziewczyny są bardzo atrakcyjne, więc na pewno nie zniechęcisz żadnej normalnej dziewczyny, tylko ją nauczysz, że niczego konkretnego się nie dowie o Tobie przez sms’y i musi zaczekać na spotkanie, żeby móc Cię poznawać i się Tobą cieszyć. Wybrałam przykłady, które moim zdaniem są jednymi z bardziej niebezpiecznych - zwłaszcza w początkowych etapach relacji - i wyjaśniam dlaczego tak jest.


SMSy to fantastyczna pomoc w budowaniu damsko-męskich relacji. Panaceum na brak czasu i remedium na barierę odległości. Potrafią skuteczniej rozpalić wyobraźnię niż konwersacja twarzą w twarz. Zostań mistrzynią w nowoczesnej sztuce uwodzenia przez komórkę. SMSy to idealne rozwiązanie by być i rozważą, i romantyczną.


Czy wysyłacie gorące sms-y malzowi ? Jak wysłałam mojemu to gnał do domu po pracy jakby się paliło Czasami coś nowego pomaga uniknąć rutyny ,a że my jesteśmy długo razem więc czasem trzeba czymś zaskoczyć. Na przykład coś takiego : Jezyczkiem Cie połaskocze. Jak wracam myślami do tych czasów to dużo bym wtedy dał gdybym miał gotowe rozmowy i przykłady smsów kogoś kto z sukcesem uwodzi kobiety.


Taka wiedza na pewno by mi wtedy pomogła. Zaraz, zaraz ale skąd się u kobiet biorą emocje ?

Musisz zdawać sobie sprawę, że mózg kobiety działa trochę inaczej niż nasz. Go troszkę rozpalić, ale nie wiem jak to napisać, żeby go nie rozpalić ze śmiechu. Jeśli wysyłasz wiadomość do faceta, a on nie odpowie przez najbliższych godzin. On może nas zbywać w nieskończoność, a my i tak nie tracimy ochoty na dalsze pisanie. Dobrym pomysłem na wyrażenie uczuć i pokazanie drugiej osobie, że zależy nam na niej, jest wysłanie do niej smsa z krótkim aforyzmem, wierszem lub miłosnym wyznaniem.


Miłosne smsy zawierają to, czego nie można czasem wyrazić własnymi słowami, czyli zapewniają o wyjątkowym uczuciu, przyjaźni, pragnieniu bliskości. Jest rzeczą naturalną, że w miarę rozwoju związku, będziecie pisać do siebie rzadziej. To nie znaczy, że stracił tobą zainteresowanie. Oznacza to, że jesteście w stałym związku, i on już nie musi gorączkowo sprawdzać poprzez SMS-y, czy ciągle tu jesteś, czy nie.


Tak, dostał wiadomość, dostał. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, kliknij więcej informacji. Jesteś w serwisie, w którym znajdziesz gotowe smsy.


Najróżniejsze teksty są tutaj podzielone na kategorie, dzięki którym łatwiej Ci będzie znaleźć smsy, których szukasz. Pomocna będzie również wyszukiwarka sms. Wysyłaj śmieszne smsy do swoich znajomych, miłosne smsy do sympatii, życzenia urodzinowe, imieninowe, ślubne.


Tak bardzo brakuje mi Ciebie…. Twojego dotyku… wyobrażam sobie jak wsuwasz rękę w moje włosy, delikatnie mnie całujesz a po chwili wciskasz język w moje usta… mocno przyciągasz mnie do siebie… całujemy się namiętnie i głęboko… dotykasz opuszkami palców mój brzuch, przesuwasz dłoń w górę na pierś.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty