niedziela, 22 listopada 2015

Aliexpress odprawa przesyłki zakończona pomyślnie (import)

Wiele osób rezygnuje z zamawiania towarów w chińskich sklepach z uwagi na obawę przed dodatkowymi opłatami w postaci cła i VATu. Warto zatem wiedzieć jakie faktycznie opłaty podatkowe poniesiemy decydując się na zakupy np. Może dojść to jest Ordinary Small Packet więc tracking urywa się w chinach i może iść wieki W sumie ostatnio mi przyszły dwa po dniach, jeden jeszcze idzie.


Akurat wczoraj dostałem wysłaną równo z Twoją też z numerem UN. Koniec tanich zakupów z AliExpress Jakie koszta 59to jest sam vat od 260. Cześć, przesyłka z aliexpress utknęła w WER Komorniki, siedzi tam od Kwietnia. Inne przesyłki mi przeszły przez ten WER.


Co teraz mogę zrobić, czekać, pisać do WER, pisać do Ali, dzwonić? Dobry wieczór , Zamawia ktoś paczki z chin między innymi chodzi mi o aliexpress paczka przylatuję do polski i jest przekazywana polskiej poczcie jest możliwość sprawdzenia trackingu tej paczki gdzie aktualnie się znajduję na stronie polskiej poczty ? Polecam Ci na androida rosyjską aplikację TrackChecker Mobile, obsługuje bardzo wielu przewoźników. Małowartościowe przesyłki już otrzymywałem, jestem zadowolony :) Chodzi mi o te cenniejsze, gdy Francuzi uznają, że od nich już chcą naliczyć VAT lub VAT+cło.


Doczytałem już w sieci, że odprawa celna odbywa się we Francji (tam jest formalnie towar wprowadzany w obszar celny UE). Aliexpress Standard Shipping, czyli zwykla darmowa wysylka. Odprawa przesyłki rozpoczęta (import) (Ten status nie oznacza naliczenia dodatkowych opłat!).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty