środa, 11 listopada 2015

Problemy w małżeństwie

Kryzys może dotknąć każdego małżeństwa, niezależnie czy upłynęło czy lat wspólnego życia. Kryzys w małżeństwie zaczyna się wtedy, gdy kobieta i mężczyzna tracą ze sobą kontakt. Wspólne rozmowy sprowadzają się do wymiany informacji, kto ma odebrać dziecko, zająć się zakupami itd.


Jakich problemów nie da się rozwiązać? Choć małżeństwo naturalnie łączy się z mniejszymi lub większymi konfliktami, wiele par, które przeżywają problemy w relacji małżeńskiej zastanawia się, czy kiedyś wreszcie sytuacja się unormuje i związek przetrwa, czy oboje znajdują się na prostej drodze do rozwodu.

Problemy w małżeństwie zdarzają się niemal wszystkim parom. Trudno znaleźć idealnie dobrany duet, który nigdy się kłócił i nie doświadczył żadnych problemów, pośrednio lub bezpośrednio. Ważne jest, aby umieć radzić sobie z wszelkimi niedogodnościami i trudnościami i starać się zawsze naprawiać to, co zaczyna ulegać. Nie wiem jak mam to zrobić bo co bym nie zrobiła jest źle.


Teściowie w obecnej sytuacji mogą wszystko a jak się wtrące w coś co dotyczy mojego dziecka, a chyba mam prawo się w tej kwestii odezwać. Jeśli w codziennej komunikacji dominuje wrogość i brak bezpieczeństwa trudno oczekiwać, że pożycie seksualne będzie układać się pomyślnie. Nieustanne rozczarowania w związku przekładają się też na spadek intymności.


Mam nadzieję, że to co się stało to jednorazowy wyskok Jeśli jeszcze chcesz walczyć o wasze małżeństwo to pamiętaj, że w pojedynkę nie dasz rady, musi chcieć tego druga połówka.

Ignorowane problemy są niczym chwasty — plenią się i rozrastają. Nie omijaj więc tematu w nadziei, że po prostu sam zniknie. Jeśli wcześniej postanowiłeś przerwać rozmowę, by nie przerodziła się w kłótnię, okaż szacunek małżonkowi i wybierz w nieodległej przyszłości dogodną chwilę na omówienie sytuacji. W malzenstwie jestem 5roku jako mlodzi wiadomo docieramy sie,ale ostatnio zauwazylam,ze moj maz bardzo sie ode mnie oddala. Kryzys związany z sytuacją ekonomiczną – zwłaszcza narastające problemy finansowe, przedłużający się stan bezrobocia u jednego z partnerów, przy jednoczesnym spadku motywacji do szukania pracy może powodować, że konflikty w małżeństwie mogą przybierać na sile.


Staraj się też negocjować: jeśli nienawidzisz robić prania, poproś ją, aby to ona się tym zajmowała, a ty w zamian będziesz zawsze sprzątał łazienkę na wysoki połysk. Rozwód: kłótnie o wychowanie dziecka. Jeśli już masz dzieci, to masz też zagwarantowane minimum lat zawirowań i turbulencji w swoim małżeństwie.


MĘŻCZYZNA, LAT ponad rok temu. A więc mam wiele problemów z moją dziewczyną, (ja a ona 18). Częste problemy w małżeństwie to trudności w komunikacji, nierozwiązane konflikty w przeszłości oraz niespełnione oczekiwania.


Objawami kryzysu w związku jest unikanie intymności, rozdrażnienie czy brak zainteresowania partnerem. Udane małżeństwo to marzenie każdej młodej pary. Szukamy więc złotych ra w nadziei, że sprawią one, iż nasz związek będzie naprawde doskonały.


Każda z nas chce być kochana i rozumiana. Bywa, że przez to pragnienie nie widzimy, iż tkwimy w związku, który nie ma sensu. Nawet jeśli jesteś zakochana po uszy i nie widzisz świata bez mężczyzny, do którego wzdychasz, zapoznaj się z sygnałami świadczącymi o tym, że nic z tego nie będzie.

Problem w tym, że tacy faceci karmią się tym strachem. Moja mama im bardziej się bała, im więcej płakała, tym ojciec. Myślałem, że to tylko faceci mają takie problemy z brakiem sexu w małżeństwie. Nie spodziewałem się, że tyle kobiet narzeka na brak sexu. To niemożliwe ale jednak prawdziwe ale z tego co zaobserwowałem to wiele kobiet tkwi w tej egzystencji i nic nie chce zmienić.


Ale która z pań się odważy to zapraszam na …. Dlaczego ludzie rezygnują ze współżycia seksualnego? Seks jest bardzo silnym spoiwem, który scala ze sobą dwoje ludzi. Brak seksu a problemy małżeńskie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty