środa, 25 listopada 2015

Rammstein spring tekstowo

Znajdź teksty piosenki oraz tłumaczenia piosenek i zobacz teledyski swoich ulubionych utworów. Rammstein – Spring – tekst piosenki, teledysk, tłumaczenie. Sprawdź cel, warunki przechowywania lub dostępu do nich w Polityce Prywatności.


Logowanie - teksty piosenek, tłumaczenia piosenek i teledyski. Znajdź tekst piosenki oraz tłumaczenie piosenki i zobacz teledysk swojego ulubionego utworu. Wyróżniamy się unikalnymi interpretacjami tekstów, które pozwolą Ci na dokładne zrozumienie przekazu Twoich ulubionych piosenek. Zobacz teledysk piosenki oraz zapoznaj się z tekstem, tłumaczeniem i interpretacją.


Enttäusch mich nicht Spring für mich spring ins Licht Spring! Aby zapewnić najwyższą jakość usług wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Jetzt fängt der Mann zu weinen an Heimlich schiebt sich eine Wolke Fragt sich was hab ich getan Vor die Sonne ihm wird kalt Ich wolte nur zur Aussicht gehen Die Menschen laufen aus den Reihen Und in den Abendhimmel sehen Und sie schreien Spring!


Jednak każdy wielbiciel kapeli od razu zauważy nawiązania do wcześniejszych piosenek, jak chociażby do Du hast. Piosenka z pewnością brzmi lekko, jednak przekaz od zespołu jest jak zawsze poważny. Zeig dich tekst piosenki Źródło: tekstowo. Słuchaj tysięcy nagrań użytkowników! Radio tekst piosenki Źródło: tekstowo.


Die Tränen greiser Kinderschar ich zieh sie auf ein weißes Haar werf in die Luft die nasse Kette und wünsch mir, dass ich eine Mutter hätte keine Sonne die mir scheint Keine Brust hat Milch geweint In meiner Kehle steckt ein Schlauch Hab keinen Nabel auf dem Bauch Mutter Ich durfte keine Nippel lecken und keine Falte zum Verstecken niemand gab mir einen Namen gezeugt in Hast und ohne Samen. The story involves an innocent man seen at the edge of a bridge. A mob soon grows mistaking this man for a jumper. Kann man Herzen brechen Können Herzen sprechen Kann man Herzen quälen Kann man Herzen stehlen Sie wollen mein Herz am rechten Fleck Doch seh ich dann nach unten weg Da schlägt es links Können Herzen singen Kann ein Herz springen Können Herzen rein sein Kann ein Herz aus Stein sein Sie wollen mein Herz am rechten Fleck.


Tekst piosenki Tekst piosenki Kress_Ka. Antlitz ab von mir dein Gesicht ist mir egal buck dich ein Zweibeiner auf allen Vieren ich fuhre ihn spazieren im Passgang - den Flur entlang ich bin enttauscht jetzt kommt er ruckwarts mir entgegen honig bleibt am Strumpfband kleben ich bin enttauscht. O klipie zrobiło się głośno za sprawą.


TŁUMACZENIA PIOSENEK - największy i najnowszy zbiór autorów oraz zespołów w internecie! Downloa muzyka do ściągnięcia! Zobacz także muzyke, plotki, fajne zdjęcia, piosenki, mpi wiele innych.


Szanowny Użytkowniku, Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe. Zajímavosti o písni “Spring” je o muži, který šplhá na most, jen kvůli tomu, aby viděl krásnou krajinu.


Dav se pod ním shromáždí, jelikož si myslí, že chce skočit a začne ho přemlouvat ke skoku (podporovat ho). Na této stránce se nachází text skladby Spring a překlad tohoto textu do češtiny. Na odsłonie znajdują się słowa utworu - Spring.


Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj. Wer zu Lebzeit gut auf Erden Wird nach dem Tod ein Engel werden Den Blick gen Himmel fragst du dann Warum man sie nicht sehen kann Erst wenn die Wolken schlafen gehen Kann man uns am Himmel sehen Wir haben Angst und sind allein Gott weiß ich will kein Engel sein Sie leben hinterm Sonnenschein Getrennt von uns. Varmt lik Hett kors Felaktiga bedömningar kall grav Jag ligger nu på korset dom slår spiken igenom mig elden renar själen och kvar blir en munfull Aska Jag kommer igen om tio dagar som din skugga och jag jagar ner dig Hemlighetsfullt återuppstår jag Och du tigger. Skip navigation For full functionality of this site it is necessary to enable JavaScript.


The lyrics have been translated literally (and occasionally poetically) but cannot fully convey every nuance of meaning. The footnotes should give you better idea of what is expressed the original text. Doesn’t matter where you’re from, it’s where you’re gong that really counts.


Brilliant album and even more powerful seeing what the lyrics mean. The music says it all though.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty