piątek, 25 grudnia 2015

Hiszpanie o polsce

Hiszpanów opinie o Polsce i Polakach. Taka sytuacja spotkała mnie pewnego razu podczas spotkania z listonoszem. Gonzalo De Lora Reporter pyta hiszpanów co myślą o Polakach.


Wygląda na to, że oceniają nas dużo lepiej niż my sami. Tymczasem to właśnie w Polsce najłatwiej zrobić dziś karierę, o czym doskonale wiedzą mieszkańcy starej i nieco młodszej Unii. Mo znajomy mysla ze w polsce wodka leje sie litrami i nadal jestesmy zacofani.

W pracy wlasciciel mojej firmy spytal sie mnie czy Warszawa graniczy z Polska. Wlasnie to jest to co hiszpanie mysla o polakach i Polsce. W styczniu jade z kolega do Polski i mam nadzieje , ze zmieni zdanie o tym kraju. Dla niego wszystkie polki to k. W wymordowaniu dwóch trzecich europejskich żydów kluczową rolę odegrali Polacy - donosi poważn.


Stereotypy o Polakach funkcjonują w większości krajów Europy. Wśród nich są te negatywne jak i pozytywne. Jeden z hiszpańskich vlogerów postanowił to sprawdzić.

Nie wiem czy tak jest tylko w mojej rodzinie czy to jest bardziej „polska” cecha, ale gdy mieszkałam w Polsce, to obiady w weekendy jadłam różnie, czasem o godzinie 1 czasem o 1 jeśli akurat taki był dzień i byłam np. Znam cala masę pięknych, inteligentnych, super babek w Polsce, a podobnych. Czasy się zmieniają i postrzeganie naszego kraju też.


W Polsce jest zimno jak w Rosji. Najbardziej dramatycznym przeżyciem była podróż pociągiem do Krakowa w pierwszych tygodniach mojego pobytu w Polsce. To jest widoczne zwłaszcza na ulicy. O ile nam wiadomo, został użyty gaz usypiający, co spowodowało.


Chorwacji owszem piekny kraj, raczej klimat ale duuuzo jeszcze do zrobienia i zyczenia aby mogli krytykowac Polske, maja jedan autostrade a reszta drog to dziury , ja ich nie krytykuje bo mieli ciezkie czasy za soba i powinni zrozumiec Polske. Zajmują pod tym względem, zaraz po Włochach, drugie miejsce w Europie. Zapłacą o jedną trzecią więcej. Biorąc pod uwagę obecną sytuację spółki, jak i całej branży w Polsce, wzywający ocenia, iż zaproponowana oferta jest.


Odkrycie Ameryki przez Krzysztofa Kolumba zapoczątkowało okres zasiedlania Ameryki przez ludność europejską. Wy caly czas dyskutuje ie o tym jakimi mezczyznami jakimi kochankami sa hiszpanie. Albo o dolnych czesciach ciala dyskutujecie albo o tym jaki jest kraj i miszkancy hiszpanii. O tym, za czym tęsknię żyjąc w Barcelonie oraz o różnicach między dwoma krajami pisałam już spory czas temu. No cóż, może niektórzy faceci mają więcej kosmetyków niż kobiety, ale na pewno tak nie jest w moim związku- mojemu lubemu brakuje do mnie jeszcze troche i raczej szybko mnie nie dogoni.


Znanymi graczami są bracia Gasol (Pau i Marc), a także Ricky Rubio, José Calderón, Serge Ibaka czy Sergio Rodríguez.

Nikt nie mowi, ze w Polsce tsk nie jest. Ile procent dzieciakow 5-lat ma w Polsce dostep do tak organizowanych zajec? I wcale nie chodzi, ze w Polsce nie ma boisk, bo sa choc znacznie mniej niz w UK. Z dryblingiem też nie miałem problemu, wyróżniałem się. Chodzi o to, ze w Anglii rodzice sami sie.


Ale jeżeli trenerzy w Polsce nie wiedzą. Bez znajomości języka będzie mi trudno o pracę. Ze znalezieniem bohaterów nie miała większych problemów. Andaluzji Sergio Balches – wykładowca hiszpańskiego.


O tym wszystkim dzisiaj na blogach, pełną listę linków znajdziecie na dole wpisu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty