czwartek, 17 grudnia 2015

Paczka utknęła na wer

Kilka dni temu została wysłana do mnie pocztą paczka i jeszcze tego samego dnia trafiła na Węzeł Ekspedycyjno-Rozdzielczy. I to ostatnia wiadomość jaka wyświetla się na jej temat na stronie PP. Nie wiem czy tam utknęła czy zaginęła.


Kupujący mnie ponagla co zrobić, pomocy? WER śpieszę się a paczki nadal nie ma nic nie ruszyło w systemie.

Link to postu Udostępnij na innych stronach. L3AD3R: na dzień dzisiejszy jeśli przesyłka nie jest EMSem to z całą pewnością nie opuści WER W-wa w weekend. Poza tym poza obsługą ręczną są też automaty, które przetwarzają część przesyłek, co nie zmienia faktu, że w weekend nie wyjeżdżają one z WER.


Paczka zadeklarowana została jako gift, więc nie wiem czy przedstawić jakiś inny rachunek z jakichś innych towarów, które zakupiłem wcześniej na ebay, czy po prostu iść w zaparte, że to prezent i nie znam wartości towaru, i że nie mam już kontaktu z darczyńcą by te dane uzupełnić. Pracę w WER znalazło 2osób. W ciągu godzin muszą oni przyjąć, posegregować i wyekspediować aż 6tysięcy listów i tysięcy paczek. WER to skrót od Węzeł Ekspedycyjno-Rozdzielczy.


Jest to miejsce do którego trafiają wszystkie paczki, na swojej drodze.

Mam problem z paczką która utknęła na Wer Warszawa 21. Telefony w internecie są nieaktualne a na maila nie mam odpowiedzi jestem wściekła żywność w paczce się psuje. Uruchomiliśmy specjalny adres e-mail, na którym możecie poznać status swojej przesyłki: sekretariat.


Dwukrotnie złożona reklamacja ze strony nadawcy i moje trzy skargi, brak odzewu, nie polecam ! WER Pruszcz i do dzisiaj tam stoi z niewiadomych przyczyn. Zawsze jak zostawały zatrzymane punktem w trackingu była izba celna…teraz jej brak i mnie to myli, czy możliwe aby celnicy ja przechwycili? Oddział Regionalny we Wrocławiu w miejscowości Wrocław to placówka, która oferuje usługi pocztowe w pełnym zakresie.


W skład naszych usług wchodzi między innymi wysyłanie listów i innych przesyłek pocztowych oraz nadawanie przekazów pocztowych. Na jaki adres można pisać maile bo dodzwonienie się do WER graniczy z cudem. WER Warszawa i nie wiem na co czeka. Patrzysz wieczorem co się stało z paczką, a w systemie zostawiono awizo. Wszystko na szybko bo on nie ma czasu stać i patrzeć jak sprawdzasz paczkę przy nim, umowy bez czytania bo też nie ma czasu i nie wróci po nią później bo nie.


Na paczce powinna być nalepka Oclono a od listonosza powinniśmy dostać pokwitowanie: Powyższe osobiście przećwiczyłem na paczce, w której były dwa telefony Xiaomi Redmi Note Prime oraz dwie sprytne opaski iwown iPlus. O wrażeniach użytkowych jakie dostarczają mi te urządzenia napiszę w następnych wpisach z cyklu Paczka z. Godziny otwarcia placówki pocztowej, kontakt tel. Zdenerwowania na InPost nie kryje Marek, który od kilku już dni próbuje ustalić, co się stało z jego przesyłką: Moja paczka od dni leży w oddziale Rybnik.

Formularz kontaktowy, telefon. Ile oni czasu trzymają te paczki ? W czwartek została wysłana do mnie paczka ekspresem, niestety paczka w piątek po doszła do WER-u w moim mieście i nie dostałam awiza. Mam nadzieję, że moja paczka tam nie utknęła i nie zapomną dostarczyć mi awiza w poniedziałek, tymbardziej, że jest koniec weekendu i przez niego. Węzeł Ekspedycyjno - Rozdzielczy z lokalizacją w miejscowości Szczecin, to placówka oferująca usługi pocztowe w pełnym zakresie.


Zajmujemy się między innymi wysyłaniem listów i innych przesyłek pocztowych oraz nadawaniem przekazów pocztowych. WER Zabrze słynie w Polsce z clenia i vatowania przesyłek, jeśli mieszkasz w rejonie przez nich obsługiwanym to musisz się liczyć, że zamawiając coś z zagranicy jest bardzo duża szansa, że dostaniesz od nich list. Pokazało mi się to na stronie poczty polskiej na śledzeniu przesyłek.


To, czy paczka dotrze na czas zależy od kilku czynników. Niektóre są zależne od firmy kurierskiej – dlatego przygotowując się do Świąt, DPD Polska przestawia się na specjalne procedury już z końcem października. Na czas szczytu paczkowego firma zwiększa zatrudnienie, m. Ali śledzenie kończy się gdzieś w połowie.


EMS potrafią utknąć w WER nawet na tydzień. Gdyby nie wymyślono elektryczności, siedziałbym przed komputerem przy świeczkach. Zażądałem full refund bo przesyłka utknęła na ostatnim wpisie że jest w Guangzhou, prawie dwa miesiące i się nie rusza, a okres ochronny się skończył.


Była już dawno na trakingu PP ale też że jest w Guangzhou. Na to sprzedawca zaproponował refund= płakał że po co dispute jak wszystko jest w normie i trzeba tylko czekać. Stanowią one niezbędne uzupełnienie informacji dla kuriera i pracowników FedEx, którzy dzięki nim już na pierwszy rzut oka będą wiedzieć, jak pilna jest Twoja przesyłka. W sumie nie zależy mi już tak na tej paczce bo towar już mam:) Na poczcie też wypytałem, powiedzieli mi, żebym złożył skargę na stronie PP co oczywiście uczyniłem otrzymując równierz nieuprzejmą odpowiedź. Cała procedura trwa od 2-dni.


Jeśli status nie zmienia się od tygodni oznacza to, że jest jakiś problem z paczka i należy wtedy kontaktować się ze sprzedawcą. Odkąd paczka wyleci z Chin, można już śledzić ją na stronie Poczty Polskiej. Duża część paczek, zostaje wysłana jako nierejestrowane.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty