piątek, 4 grudnia 2015

Naj naj piękniejszą byłaś

Jesteś naj i ta twoja sukienka Każdego dnia być z tobą Bo jesteś Naj 2. Już przeminął nas czas Już wszystko było na nie Może kiedyś gdzieś tam Jeszcze spotkamy się Teraz w głębi. Our new desktop experience was built to be your music destination. Jesteś naj, naj, najpiękniejsza, naj, naj, najcudowniejsza, tylko Tobie moja naj oddam wszystko to co mam.


Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on. Twarz dobrze znam , lecz to nie ty oo.

Naj, naj, najpiękniejszą byłaś tam! Rozmieniasz się na grosze A było nam tak bardzo naj. Czy brunetka czy blondynka Każda słodka jak landrynka Każdy też się ze mną zgodzi Nie o rozmiar tutaj chodzi uoo Szczupłe nogi, rozmiar biustu Wszystko bywa kwestią gustu Najważniejsze dla mnie miła Żebyś zawsze sobą była. Jeśli jesteście zaskoczeni, że nowy wpis w cyklu NAJ miesiąca.


Styczeń obfitował w nowości zakupowe. Gdy zaczęłam wczoraj robić zdjęcia, mocno zdziwiłam się, że jest tego aż tyle. Udało mi się kupić wyjątkowo piękne przedmioty.


Blogi Tomasz Jastrzębowski Migawki z EURO. Właśnie dotarł do redakcji świeżutki, numer Naj!

W poniedziałek będzie można go kupić. Warto, bo znajdziecie w nim m. Tym razem domowe zabiegi na dłonie i… mocniejsze zęby. Do tego przepisy kulinarne, wspomnienia i wzruszające historie. Przede wszystkim, kupuję magazyn od numeru.


Podobała mi się wersja z mniejszym rozmiarem, ale już jej nie widzę. I brakuje mi jeszcze rzeczy, która była na początku - kącik z robótkami ręcznymi. Były tam rzeczy zarazem łatwe, jak i ciekawe.


To taki już standard w przypadku niektórych produktów w Tk Maxx. Doszłam jednak do wniosku, że i tak pewnie nikt nie będzie chciał go kupić i odczekałam swoje. Opłacało się, bo moździerz zgarnęłam za połowę ceny wyjściowej. Nawet po tej przecenie w dalszym ciągu był dość drogi, ale było warto.


Jest piękny i niepowtarzalny. Przykładowo- jak chcecie zaliczyć Krkę i Kornati, to super miejscem gdzieś pomiędzy będzie np. Pakostane, Biograd czy okolica- spokojna, ładna choć sama w sobie nie rewelacyjna.


Jesli zalezy Wam na Krce i Splicie, Śibeniku, oraz Trogirze, to w sam raz pośrodku będzie Primośten lub Rogoznica. Co zapamiętają z niego kibice w naszym regionie? Ciekawe mecze, piękne gole czy raczej rozczarowujące wyniki i wpadki działaczy?


Zezyt z tekstami: naj użytkownika katjaa.

Zeszyt z tekstami użytkownika katjaa, str. W tym jesteś jest wszystko. Zobacz teledysk i tłumaczenie, a potem nagraj swoją wersję do profesjonalnego podkładu muzycznego.


Papa Dance – Naj story tekst piosenki. Słuchaj tysięcy nagrań użytkowników!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty