poniedziałek, 23 października 2017

Miłość na odległość wiersz

Odsunięci od siebie na odległość połowy oddechu odnajdują swoje ręce ona zaczyna wierzyć w jego słowa on cicho nuci jej ulubioną piosenkę. Dziewczyny co wy wogle piszecie o tesknocie i odległosci ,moj facet jest w anglii , drugiej a ameryce , żyja tam normalnie i jesli chcecie zawsze mozecie ich odwiedzic ,mój Maż jest w Afganistanie ,śpi z bronią pod poduszką nie wiem czy go zobaczę ,każdego dnia naraża swoje życie. Wiersz: Dziwna ta miłość na odległość. De­cydując się na związek na odległość, nie wie­działam ile łez mnie będzie kosztowała Mówią, że z cza­sem do wszys­tkiego można się przyzwyczaić A ja wiem już, że jest dokład­nie odwrotnie. I każde nasze roz­sta­nie bo­li mnie jeszcze bardziej.


Na miarę czasów miłość to będzie nowa taka zimno-szklana, taka komputerowa Jak sens i ciepło znaleźć w takiej miłości a Twój dotyk?

Znajdziesz tutaj wiele tekstów takich jak: wiersze, proza, recenzje, artykuły i wywiady. Każdy może dodawać swoje prace. Szansa na rozwój swojego talentu pisarskiego. Choć zbliżamy się na odległość palców, tych samych, którym nie będzie dane się spleść. To wiem, nie ominę granicy, którą stworzył czas.


Aby uniknąć kłótni w stylu tak dawno się nie widzieliśmy, a ty siedzisz w papierach, próbujcie wypełnić wszystkie zobowiązania np. Jej cholernie smutno, ale nie chciała tego pokazać. On znał Ją już za długo by tego nie zauważyć.


Ona z Białegostoku drobna blondynka On z Sosnowca prawdziwy mężczyzna Dzieli ich jakieś 4km jak się nie myle Nie ważne ile ważne że miłości jest na tyle.

Samotne, długie, smutne wieczory. Miłość na odległość ma wiele „odsłon”. Tagi: pozostaje tylko fotografia. Autorski serwis prezentujący najpiękniejsze wiersze o miłości, wierszyki miłosne moje i znanych poetów. Idealne miejsce dla zakochanych, ceniących uczucie jakim jest miłość.


Przeszukaj najpiękniejsze wiersze o miłości:. Jak polne kwiaty Z ziemi wyrwane, Tak wyrwać swe serce Życiem skarane. Chyba tak naprawdę są w stanie ją zrozumieć osoby, które doświadczyły rozstania z ukochaną osobą.


To jest bezpieczna miłość, Magdaleno :) Szesnaście lat napisałam też coś na ten temat. Chęć zobaczenia się i czasami tylko złudna nadzieja na bycie razem, już na zawsze, szczęśliwie. Trochę się wstydzę, tego swojego dziecka, ale jest na temat, pozdrawiam. Na tęczy marzeń usiadła piękna pani ubrana w złoty płaszcz uśmiechu, którego głos sprawia, że piękną perłą w swoim serduszku, maluje piękny obraz romantycznej miłości.


Dla ciebie ja Pragnę dotykać cię szeptem, W błękicie spojrzenia utonąć bez tchu. Poznałam super faceta i bardzo mi go brakuje. Odległość która nas dzieli pewnie z czasem przesądzi o naszym uczuciu. Jestem świadoma że odległość to czynnik który nie wpływa dobrze na miłość, ale na ten czas jakoś to do mnie nie przemawia.


Kochać w wyobraźni i marzeniach to bardzo trudne. Mam wielką nadzieję że będziemy. Nic nie dzieje się bez przyczyny.

Poddając się prowadzeniu odkurzyłam dzisiaj mój stary blog. Kto wie, może wśród tych wierszy znajdziesz ten, który będzie twoim ulubionym. Mówisz, że odległość nie ma znaczenia że miłość nasza przetrwa- to wszystko przetrwa jeśli odległość nie będzie przekraczać długości Twych ramion.


Fajnie by było, gdyby los dał mi wygrać na loterii chodź jedno życzenie, nie zawahałabym się i prosiłabym, żeby stanąć tuż obok ciebie. Znacie wiersze o miłości na odległość?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty