poniedziałek, 30 października 2017

Mam talent amerykański 2015

Czy wyjdziesz za mnie, Esmeraldo? Amerykański łowca talentów i twórca takich formatów jak „Idol”, czy „Mam talent” był oczarowany Marcinem. Marcin Patrzałek – polski gitarzysta, robi furorę w Stanach Zjednoczonych. Zobaczcie jego najnowszy, niesamowity występ. Courtney Hadwin zszokowała jurorów i widzów swoim występem z piosenką „Hard to Handle” Otisa Reddinga.


Mam talent amerykański 2015

Najlepsze talenty z całego świata. Tłumaczenia z najciekawszych audycji zagranicznych Mam talent! Pomoc w zakresie dostępności. Miał wówczas zaledwie lat.


Must Be The Music, którą zresztą wygrał. Basia Kurdej-Szatan odchodzi z telewizji. Co cię skłoniło do wzięcia udziału w amerykańskim „Mam talent! Starałem się dostać do America’s Got Talent już od lat.


Mam talent amerykański 2015

Kiedy miałem lat wziąłem udział w talent show w Polsce i to wtedy po raz pierwszy zrozumiałem, że to, co robię, jest ciekawe dla szerszej publiczności i że warto spróbować swoich sił. Był wówczas najmłodszym uczestnikiem programu w historii. Chłopak brawurowo zdobył symaptię widzów za oceanem, ale i my możemy kojarzyć go z. Mam talent” to program rozrywkowy opierający się na brytyjskim konkursie „Got Talent”. Celem konkursu jest wyłonienie osoby, która zaprezentuje najciekawsze umiejętności artystyczne.


Got Talent” zapisany jest w Księdze rekordów Guinnessa jako najpopularniejszy reality show w historii. Zaadaptowany w około krajach, znany jest zarówno na Bliskim Wschodzie, w Afryce. Najbardziej widowiskowy talent-show w Polsce powrócił! Młody gitarzysta ma duże szanse na wygranie muzycznego show.


Mam talent amerykański 2015

Artysta przed składem jurorskim zaprezentował kombinację V Symfonii Beethovena i piosenkę „Toxicity” zespołu System of a Down. Swoim występem oczarował jury, które było zgodne w swej ocenie. Stary, rozwalasz system” - piszą amerykańscy internauci. Jeszcze nigdy nie widziałem, żeby ktoś grał na gitarze tak. Nastolatek swoim wyjątkowym gitarowym pokazem zachwycił nie tylko.


Posiada drugi głos, jest brzuchomówcą i to świetnym. Możecie obejrzeć jego wszystkie występy, polecam! Myślę, że masz szansę wygrać - stwierdziła po jego występie jurorka Julianne Hough. Kim jest 18-latek z Kielc, którego pokochała międzynarodowa publiczność?


Wielki finał w sobotę grudnia o 20:0 na żywo w TVN. Głosy widzów zdecydują kto wygra 3tysięcy! W sobotę, grudnia, finał 11. Zobaczyliśmy w nim uczestników - tych którzy trafili do finału po.


X-Factor rywalizowały o tytuł lepszego talent show. Koncert wygrała drużyna Mam talent! Mam Talent, telewizyjnego programu w TVN. Susan Boyle kilka lat temu wywołała międzynarodową sensację. Zaniedbana i biedna Brytyjka wzięła udział w lokalnej edycji Mam talent!


Dorothy Williams udowadnia, że nigdy nie jest za późno, by zrealizować swoje marzenia. Choć nie wygrała konkursu, usłyszał o niej. Spełniając jedno ze swoich, zachwyciła publiczność i jury amerykańskiego Mam talent!


Kogo będziemy mieli okazję oglądać w odcinkach na żywo? Mimo że TVN-owski talent show jest na antenie już od paru ładnych. Występy zombie, pokaz magii oraz sztuczki przy użyciu jojo - to wszystko można było zobaczyć w sobotnim odcinku 8. TVN, przeznaczona na urządzenia z systemem iOS oraz Android.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty