piątek, 13 października 2017

Tvn player zacina się 2019

Jak wygodnie oglądać mecze NBA ? Czemu odcinki na tvn player się tną? Ja nie mam akurat problemów z oglądaniem na Chromie, za to zacina mi się niemiłosiernie Firefox. Nie mam też tvn playera, tylko polsatowską iplę. Na wielkim telewizorze w zasadzie nie da się oglądać z niej filmów, bo są dość spore piksele, ale w laptopie jest akurat w sam raz.


Ostatnio czekałam prawie pół godziny aż jedna reklama przeleci i dalej to samo. Mam bardzo szybki internet i do tej pory nie było z tym problemu, więc nie sądzę by była to wina internetu. Próbowałeś instalować TVN Player ze sklepu Windows? Jaki masz Internet (szybkość łącza)?


Ja sprawdziłem u siebie na TVN Player ze Sklepu Windows. Oglądałem dłuższy czas i nie było żadnych ścinek, przerywników i buforowania. Poniżej zamieszczam screen z transmisji programu Usterka jako dowó że odtwarza bez problemu. Korzystanie z materiałów redakcyjnych TVN S. Zwłaszcza, że na przestrzeni lat player. Samsungiem poszukują rozwiązania.


W tym czasie się rozrastał, ale nie zmieniał się znacząco. Teraz mamy całkowitą zmianę, która na pierwszy rzut oka działa znacznie sprawniej niż wcześniej. Poruszanie się po serwisie jest znacznie przyjemniejsze dla oka. Livebox TVN Player się nie ładuje. Przed odpowiedzią proszę o uważne przeczytanie.


Problem polega na zbyt powolnym ładowaniu się witryn z portalu TVN player (5min czasem wcale). Napisałem wcześniej, że ewentualnie Firefox dlatego, że oglądnie na nim sobie darowałem, tam nie wyświetlają mi się nawet reklamy, od razu pojawia się info o błędzie, natomiast programy na Onecie wyświetlają się normalnie na małym ekranie, ale jeśli dam na cały, to zacinają się, tzn. W siedmiu bezpośrednich spotkaniach Messi tylko raz pokonał bramkarza z Serie A - w dodatku po rzucie karnym. Miało to miejsce w fazie grupowej obecnej edycji Ligi Mistrzów, gdy Barcelona grała z Milanem na San Siro. Co więcej, gol był mocno dyskusyjny, bo jedenastka była z kapelusza.


Hofferowa przyznaje, że cieszy się, że Radek dał znak życia. Artur obawia się jednak, że Ewa nie jest z nim do końca szczera. Pyta ją wprost, czy jest absolutnie pewna, że chce być z nim. Milczenie Ewy utwierdza go w przekonaniu, że tak nie jest. Po południu Artur zjawia się w mieszkaniu Ewy, lecz nie zastaje jej.


Wojna między Małkowską a Melą nieprzerwanie trwa, a Iwona nie może znieść tego, że jej chłopak Janek pomaga Meli i polubił się z jej wrogiem. Na domiar wszystkiego Mela zacina się w łazience z Jankiem. Iwona jest przekonana, że Mela podrywa Janka i chce odbić jej chłopaka.


Mam problem z TVN playerem, a mianowicie po odtworzeniu reklam zawiesza się przed uruchomieniem serialu - kółko się kręci, czarne tło i nic. W necie spędziłem dwa dni szukając rozwiązań, zastosowałem każde z nich, żadne nie działa. Na stronce serwisowej TVN playera, wszystko na zielono, film próbny się odtwarza. Sprawdź Program kanału TVN na dzień 30. Wejdź i Zobacz program stacji TVN na dany dzień tygodnia.


Programy i seriale TVN nawet tydzień przed premierą w TV, filmy na życzenie prosto z kina, wyselekcjonowane bajki dla dzieci.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty