czwartek, 18 października 2018

Czy on sie jeszcze odezwie

On nie odzywa sie do mnie ponad tydzień,pisałam i dzwoniłam dwa razy w tym czasie a on nadal miczy. Czy ktoś z was miał podobną sytuację i czy w końcu się odezwał? Jednak wycofał się, twierdząc że nie chce Jej skrzywdzić. Teraz Ona pyta, czy On zatęskni i jeszcze się odezwie? Zmiane opcji w zachowaniach, postępowaniu.


Prawdopodobnie jestem głupia i naiwna, ale bardzo zależy mi na pewnym chłopaku.

Podobał mi się od dłuższego czasu, w końcu się spotkaliśmy, pisaliśmy, itd. Nie odzywa się do mnie, a kiedy próbuję z nim pogadać zbywa mnie. Tarot a ślub Czy jest to dla mnie odpowiednia osoba?


Rozkład ogólny na miesięcy :) Partnerstwo- związek czy będę w związku Nowy partner czy lepiej zostać ze starym? Dylemat -rozkład Rozkład praca - jaka wygląda sytuacja w pracy. Pokłóciłam się z facetem z jego winy dzien pozniej zadzwonil do mnie i zaczal odwracac kota ogonem oczywiscie. Witam pisze bo potrzebuje wachowej rady. Poznalam koncem listopada chlopaka umówilismy sie i przyjechał do mnie do domu i opowiadał mi dużo o sobie miedzy innymi ze jak miał lat poznał dziewczyne byli dosc długo razem po jakims czasie strasznie go zraniła poznała nowego chłopaka tamtego straznie zraniła mówił ze kochał ją nadzycie.


Napisał, że jest na basenie, że u nich jest bardzo gorąco i czy dołączam.

I od tego czasu już więcej do mnie nie napisał, a było to dokładnie tydzień temu. O co chodzi i czy on się jeszcze odezwie? Jak w pytaniu wyzej, czy ten czlowiek jeszcze sie do mnie w ogole odezwie? Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety. To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty!


Czy ON jeszcze się odezwie z chęcią spotkania? Ja widzę tutaj pewną drogę rozmyślań w tym kierunku. Najpierw może (z pozoru) nieco się uspokoić, zapewne będzie chciał odetchnąć.


No więc kiedyś napisał do mnie chłopak ogólnie jesteśmy z tego samego osiedla znaliśmy się z widzenia tylko. Mamy już połowię września i wciąż cisza z jego strony. Czy się jeszcze odezwie do mnie? Jaka jest przyczyna jego milczenia? Zapraszam do prywatnych czytań, oraz do subskrypcji.


Moi drodzy tutaj rozłożę dla Was Rozkład Kontakt? Dzięki któremu dowiesz się czy osoba z którą straciliśmy kontakt jeszcze kiedyś się odezwie. Dowiesz się - dlaczego doszło do braku kontaktu, poznasz źródło konfliktu, - Czy Ty jesteś gotowa do rozmowy czy on jest gotowy do rozmowy?


Tobą, widać, że go coś gryzie, nie wiem czy chodzi o jego byłą partnerkę, czy też wy mieliście ostatnio nie najlepszy czas w relacji, sądzę, że skontaktuje się z Tobą w odpowiednim momencie aby porozmawiać i sprawy powyjaśniać. Gdybym wiedziała, że tak zakończysz znajomość, to bym sobie głowy tobą nie zawracała, a tak kurczę, jeszcze się spotkaliśmy, no trudno myślałam, że należysz do innych chłopaków, ale widać, że się pomyliłam.

Pan mysli na pewno mi sie do tego nigdy nie przyzna, wspomina z żalem ze urwal sie kontakt. Król mieczy Mysle ze sie nie odezwie nie bedzie zadnego kontaktu chociaz mozliwe ze by chial pogadac tak zawsz odczytuje Krola mieczy. A czy on tak innej kobiety jeszcze nie ma?


Ci moi dwaj byli stali się kolegami, którzy umawiają się na piwo. A jeśli chodzi o to czy się odezwać do faceta to też wiąże się też pewna historia. Po randce rozstaliśmy się z obietnicą dalszego kontaktu - mówi Ewelina. Marek powiedział, że się odezwie.


Zakładałam, że wkrótce to jutro, pojutrze. Poczułam się nieco zawiedziona.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty