czwartek, 4 października 2018

Jak zagadać do dziewczyny zapytaj

Każdy z nas zadał sobie to pytanie chociaż raz. Jestem od niej o rok starszy. Jak zagadać do dziewczyny ze szkoły. Boje się do niej podejść i zagadać, ponieważ moi kumple pewnie mnie wyśmieją,nie wiem jak ona zareaguje,a i najważniejsze zawsze są z nią jej koleżanki i koledzy.


Redakcja serwisu zapytaj przypomina: W okresie ciszy wyborczej tj.

Publikacja na forum jakichkolwiek komentarzy mających charakter agitacji. Sprawa wygląda tak mam lat, chodzę do klasy z pewną dziewczyną. Jest miła, cicha, śliczna itd.


Problem w tym że ona o tym nie wie a ja jestem dość nieśmiały jeśli chodzi o dziewczyny. I nie wiem jak do niej zagadać. A jeśli nie zagadam to boję się że. Podoba mi się pewna dziewczyna w szkole ale nie wiem jak do niej zagadać.


Nie wiem jak rozpocząć rozmowe!

Nawet nie wiem czy się jej podobam chciałem się jej zapytać o numer telefonu ale ona cały czas chodzi z koleżankami a jak jest ich dużo to wyśmieją każdego chłopaka! Okazało się że też tak jak ja chodzi do szkoły muzycznej na gitare do tego samego pana co ja. Poniżej przedstawię kilka typowych sytuacji oraz możliwości w jaki sposób można zagadać do dziewczyny.


W tych miejscach sprawa jest o tyle ułatwiona, że macie wspólny kontekst. Chodzicie do tej samej szkoły lub pracujecie w tej samej firmie. Wielu ludzi pisze do mnie maile i pyta się o to „jak podejść do kobiety na ulicy? Z czasem zniknie i zagadanie do dziewczyny będzie dla Ciebie czymś równie naturalnym jak zagadanie do faceta. Jak flirtować - czego nie mówić i nie robić?


Zanim przejdziemy do pora jak zagadać do dziewczyny, warto wypunktować kwestie, których kategorycznie robić nie wolno. Zapomnij o radach pseudo ekspertów i tekstach typu „Bolało jak spadłaś z nieba? Są tandetne i wzbudzą raczej śmiech i współczucie. Chodzi do mojej klasy, jest super przystojny, nie zwraca na mnie uwagi.


Co mam zrobić, jak zagadać, aby się mną zainteresował? Pytał się mnie czy mam chłopaka razy. Wcześniej odpowiadam na pytanie czytelnika, z którego dowiesz się dokładnie jak zagadać do dziewczyny w szkole lub na uczelni. Dobrym pretekstem i odpowiedzią na pytanie „jak zagadać do dziewczyny na fb?


Nie chodzi oczywiście o to, by obgadywać ludzi czy wypytywać o nich.

Wspólni znajomi mogą być wytłumaczeniem, jak znalazłeś profil dziewczyny, do której zagadujesz. Jeżeli facet przychodzi do parku ze swoim psiakiem, pewnie jest przyzwyczajony, że zagadują go zarówno starsze jak i młodsze, atrakcyjne dziewczyny (takie jak ty). Podziwiaj jego psiaka i zapytaj, czy możesz go pogłaskać.


To doskonały początek konwersacji, ponieważ możesz kontynuować zadawanie pytań o jego pupila, a on na pewno. Ten tekst jest równie kiczowaty, jak polskie komedie. Niestety, zagadujących w ten sposób mężczyzn jest bez liku. Mam nadzieję, że nie jesteś jednym z nich. Jak się okazuje, prostota jest zawsze w cenie.


Przedstaw się – gwarantuje Ci, że to zostanie o wiele lepiej odebrane. Jeśli zastanawiałeś się jak zagadać do dziewczyny, bądź nie miałeś odwagi tego zrobić to po tym artykule zostaniesz mistrzem świata w tej dziedzinie. Pod warunkiem, że zrobisz ćwiczenie podane na samym końcu. W Twojej głowie halucynujesz sobie wyobrażenie o różnych ludziach, a już szczególnie o kobietach. Najlepiej nawiązać do zdjęć, jakie ma na swoim profilu, by pociągnąć temat.


Zapytaj, czy zajmuje się zawodowo fotografią, skoro ma takie super kadry. Zapytaj, jakiej rasy jest jej pies, którego tak słodko przytula na ostatniej fotce. Rzuć komplement, że ma super figurę i lubisz, jak dziewczyny ćwiczą na siłowni.


Podejdź do faceta, który ci się spodobał i zapytaj, jak ma na imię. Dodaj też, że od początku chciałaś z nim porozmawiać. Dziewczyny nie bardzo wiedziałam jak zagadać do chłopaka. Wiadomo, nie może czuć się podrywany bo będzie miał nas w garści.


Jak podejść, zagadać do dziewczyny ? Normalnie podejdz do dziewczyny. Zapytaj o coś co ma na sobie (np. niecodzienny t-shirt). A jak ją znasz to o coś wspolnego ( lekcje, znajomi).


Jak masz siostre to popros ją żeby Ci powiedziała jakie kolory. Zamów dostęp do mojego skryptu o uwodzeniu kobiet przez internet. Dowiesz się między innymi: Jak kontynuować rozmowę z dziewczynę z internetu, żeby poznać ją osobiście po tym jak odpisała na twoją pierwszą wiadomość, Po czym poznać, że kobieta che się już z tobą zobaczyć osobiście.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty