wtorek, 23 października 2018

Pilarka nac wyciek oleju

Witajcie, mam problem z tą pilarką: wycieka mi olej smarujący łańcuch. Wydaje mi się, że olej wylatuje po osi napędowej pilarki, pomyślałem że jest tam jakiś simering, więc rozebrałem ten bok pilarki. Co mnie jako pierwsze zaskoczyło to pod pompką oleju jest sobie kulka łożyskowa.


Pilarka spalinowa - Wyciek oleju - elektroda. Wyciek oleju na postoju - jak przeszkadza to można tą śrubkę od spodu ustawić w innym położeniu i wtedy nic nie wycieknie, nawet przy pracy;). Olej bez prowadnicy pilarka podaje szeroko i bogato, ale jak założę prowadnic, to łańcuch suchy a olej kapie mi na buty.

Prowadnica czyściutka, rowek, oczko, etc. Szpilki nie wyciągnięte, jest jeszcze mnóstwo gwintu. Kupując tą piłę NAC wiedziałęm, że jest to produkt tani czy opłaci się ją naprawiać i pracować czy lepiej kupić coś z wyższej półki markowego ? Panowie, wiadomo coś o tym wyciekaniu oleju z pilarek NAC. Moja raz była na serwisie ale nadal z niej cieknie.


Kiedy ostatnio zadzwoniłem do serwisu to zaczął gosciu gadać że one tak maja itd. Olej wylatuje z tej gumki, ale po wykonaniu kilku cięć przestaje lecieć i smarować prowadnicę. W serwisie bez zaglądania do pilarki stwierdzili, że to pompka oleju - w domu przejrzałem pompkę i jest czysta, jak nowa, zresztą cała pilarka ma lata i jest bardzo mało używana.

Używam ją parę lat do cięcia sosny, brzozy i olchy. Jak dla mnie lekki wyciek jest normalny - źle się pompka olejowa ustawiła i przepuszcza. Trzeba olej zlewać jak się pilarkę zostawia na postoju. Pod czas obracania się łańcucha odnoszę wrażenie że jakby pompa oleju podawała go za dużo.


MAXimum do MINImun i niestety następuje wyciek oleju pod czas pracy pilarki. Zapala od strzała, obroty trzyma nic tylko lać i ciąć. Z minusów to duża waga i duże spalanie. Witam szanownych kolegów mam jedno pytanie kupiłem sobie husqvarnę 3XP pociłem nią jedno drzewko i został mi w niej olej do smarowania łańcucha następnego dnia jak używałem pilarki zauważyłem że została dość spora plama po oleju w miejscu gdzie postawiłem pilarkę czy to normalny objaw czy mam się z tym udać do serwisu pilarka jest nowa i mam gwarancję. Dotychczas piła sprawowała się bez zarzutu mam ją od ok lat.


Po zdjęciu prowadnicy i odpaleniu olej normalnie leci przez otwór przy łańcuchu, a jak założe prowadnicę nie ma smarowania. Może bardziej doświadczeni w tym temacie coś mi poradzą? Najbardziej narażonymi na wycieki oleju elementami są gumowe uszczelki pokrywy zaworów i miski olejowej, a także simeringi wałków rozrządu oraz wału korbowego. Sama wymiana uszczelniaczy nie jest dość skomplikowana jednak ze względu na trudny dostęp do niektórych elementów powinno się ją zlecić fachowcom. Piła łańcuchowa elektryczna NAC model CE20-NS-H służy do okazjonalnej pracy w ogrodzie i na działce.


Pompka oleju do piły na Allegro. Zróżnicowany zbiór ofert, najlepsze ceny i promocje. Wejdź i znajdź to, czego szukasz!

Wszędzie Wszystkie kategorie. POMPKA POMPA OLEJU DO PIŁY SPALINOWEJ PILARKI NAC. Witam Pytanie do użytkowników spalinówki Oleo-Mac GS350. Pompa oleju do Pilarki na Allegro.


Witam, kupiłem nową pilarkę jak w tytule, wlałem olej półsyntetyczny Stihl SynthPlus, w trakcie cięcia raz smarowała, raz nie. Myśląc że może lepkość oleju nie pasuje wlałem na próbę mineralny Veco do pił spalinowych i elektrycznych. Na początku się bardzo zdenerwowałem, ale po tym jak ją naprawiłem, niemiałem z nią żadnego już kłopotu. Pali tylko ciężko, ale jak jest rozgrzana na dotyk.


Także nie widziała serwisu przez 5lat. Dopiero w tym roku dałem ją na wyregulowanie, wymianę pompki oleju i filtra powietrza. Każdy znajdzie narzędzia dostosowane do swoich potrzeb.


Niezależnie od tego czy posiadasz niewielki ogródek czy duży teren zielony wymagający rozległej pielęgnacji – NAC sprosta twoim oczekiwaniom. Urządzenia NAC są łatwe w obsłudze, a zastosowanie trwałych materiałów przedłuża ich żywotność.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty